leveransrapport

Man måste gå i många uppförsbackar innan man stöter på nedförsbackar. BUFFALOSKOR. höga sulor, stor rosett, ryggont  och diverse underbara bestyr.
Det är priset man får betala för att alltid vara på topp.
so far så good, tack och hej. hörs om det. kan man ska man osv. vi tycker n förtjänar allt det bästa.
nu kommer frågestunden som ni alla efterfrågat.

Hur känns det att vara BB? bottenlöst men givande och väldigt otroligt.

Vilket var din favoritämne i skolan? Historia och samhällskunskap.

Vilken är din favoritstad du någonsin besökt på hela jorden? (ingen från sverige medräknat): sunny beach på soliga stranden i ayia napa på turkiet.

Vad har du för bakgrund på din dator? En bild på Nils som är flera år gammal, han ser lycklig ut!

Rent hypotetiskt: om Nils skulle vara otrogen mot dig, skulle du kunna fortsätta leva tillsammans med honom då? “kärlek övervinner allt?” ja, kärlek är skitbra. nils är ju så bra och vill bara väl. ett snedsteg leder ofta till sidospår och villovägar, labyrint. cool cheese, almost herrgård, good gouda!

När kommer din bok ut och hur mycket kommer den att kosta? hundraförtinie, tredie.

Vilka fem plagg eller accessoarer är enligt dig en kvinnas måsten? måste ha pessar, då e de bläs po.

Har du någon äckelrätt som du absolut inte kan äta? helt spontant är det ju bajs.

Vad tycker du om att sola solarium? Du har tidigare skrivit att du solar varannan månad, men nu på senare tid har jag uppfattat det som att du är ganska starkt emot det? tidigare solade jag nu är jag ganska starkt emot det.

Vad gör du helst en ledig dag? jag börjar min dau och går ner ti staffanstorps bageri o köper två små hallonsnäckor, en trisslott och ett marrabor. sen går jag him och slår på tevin och tar en cigg i trägårn. tvättar å mina plastamöblor, modell plast, och 1700 slänger jag pau klyftisar o snitsel. med bea, gurka o en två liters cola från willys. slår po paradise och ba kopplar å. jag glömmer bekymmerna mina, hakuna mutatar.

Skulle du nånsin kunna plastikoperera dig? naj för hundan! för dyrt.

Hejsan :) Jag undrar hur mycket det kostar att träna på balance? Jag har tittat på deras hemsida och de har mycka roliga pass men det står ingen om priser. vafan vet jag???????????

Hej Bella! Hur kommer det sig att Emelie slutade som din assistent? Det är nog inte bara jag som är nyfiken! hon tjurade och ti slut fick ja no o pallade inte med hinne. vikken subba

Hur orkar du vara så positiv i stort sett hela tiden ? livets ord

Jag vet att du har en väldigt varierad smak när det gäller musik men vad tycker du om svenska artister? T ex Robyn. snälla`??? har ni aldri hört joddla?

om ni har fler frågor så hittar ni maj på tvitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0