var är alla?

Först och främst måste jag be om ursäkt till alla våra läsare för dåligt bloggande. Min dator är nämligen på reparation, men IMORGON är den hos mig igen och då blir det en fet update innehållande en fet bildbomb! Veckan har varit väldigt bra och bättre ska den bli. Ikväll blir det alkoholförtäring i lägenheten i vanlig ordning - vart vi hamnar sen vet ingen. Och imorgon ska jag, Sofia och Alex till IKEA vilket vi sett fram emot ett bra tag nu. Vi har planerat vårt matintag in i minsta detalj och IKEAS hemsida har vi besökt några gånger... Imorgon kommer som sagt en update så kika in då vettja!
Nu undrar jag bara vart fasen alla är. Sofia jobbar till 7. Angelica till halv 7. Hanna jobbar men jag vet inte hur länge. Simon och Sean har repat idag men de borde vara hemma nu.... Här börjar bli litta ensamt...... KOM HEM!!!!!!!! NU!!!!
/ En uttråkad Emma

Kommentarer
Postat av: Eva Svensson

blir det köttbullar på IKEA????

2010-11-15 @ 13:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0