bagel?

Detta inlägg vill jag börja med en liten hälsning till min mamma. Hon verkar aningen orolig och jag tänkte stilla hennes nerver med att klarlägga att jag faktiskt lever. Hoppas nu detta lugnade min mamma så jag kan återgå till något minst lika viktigt nämligen DAGENS FRULLE!!!!!
Idag är jag ledig. Och är man ledig förtjänar man sig en riktig jävla sovmorgon. Vilket jag hade då jag sov till 12-slaget. När jag efter mycket motstånd tagit bort mina två varma täcken (ja, jag sover med två täcken) och rest mig ur min säng var jag redo för att gå ner i köket och göra frukost. En tråkig klassiker, gröt. Samma gröt som jag äter 7 dagar i veckan vilket börjar bli lite tröttsamt. Men väl i köket möttes jag av Hannas varma leende och sedan frågan: "Bagel med philladelphia?". Frukostälskaren som jag är skrek av lycka och hoppade med ett glädjeskutt upp i den gula barstolen, ivrig att kränga rostad bagel med garlic- and herbs cheese. Tack Hanna, min morgon kunde inte börjat bättre!

Kommentarer
Postat av: eva svensson

Tack Emma för hälsningen, Jag var nära att skriva SOS!!!!! kramar till er alla

2010-10-28 @ 07:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0