en dag med hanna

Här följer en liten bildserie från en dag som jag, Emma, spenderade med Hanna förra veckan. Denna dag började med att vi möttes upp i stan efter jobb. Där strosade vi rundor, fönstershoppade (hatar uttrycket) och njöt av vår hemstad (ÄLSKAR däremot det uttrycket). Mitt i vår så kallade stadsstrosning uppenbarar sig en matbutik. Vilket inte låter särskilt spännande, eller speciellt ovanligt för den delen. Men denna matbutik var inte som vilken matbutik som helst. Denna var en exklusiv, påkostad och unik matbutik. En helt "outstanding" matbutik som vi britter skulle säga. Ett matmekka med organisk, fräsch och dyr mat. Något vi inte smakat eller haft råd med i några veckor nu. I denna matbutik, Whole Foods, köpte Hanna ett stenugnsbakat bröd på halva priset (89 pence). Ett lyckat köp vilket man inte bara märkte på Hannas lyckorus utan även på bilderna som togs. Därför vill jag att ni noterar detta Bröd med stort b i bildserien. Brödet från matmekkat.

Hanna är lycklig efter Brödköpet.

Hanna beundrar det stenugnsbakade Brödet för endast 89 pence.
Hanna är fortfarande glad över sitt köp och kan inte riktigt släppa de, därav detta stadiga grep om Brödet.
Hanna och jag tog en fika, självklart är Brödet inom rimligt samt synligt avstånd.
En bra dag helt enkelt. Vill ni veta hur Brödet smaka får ni lägga en kommentar, maila Hanna eller köpa ett på Whole Foods, London.
/Ems

Kommentarer
Postat av: carrå

haha, bra inlägg! hur smakade brödet?

2010-10-23 @ 09:29:28
URL: http://calic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0